Bråk på biblioteket x2

I dag dro jeg rett på biblioteket, men det var tydeligvis alt for tidlig. Der var det skoleelever over alt. De kakla og bråkte så mye at jeg måtte si i fra. Jeg gikk å satte meg ned, så sa jeg høyt. Kan dere vennligst slutte prate så høyt, vi er på biblioteket. De rundt meg dempet seg, men jeg måtte gå å snakke til de som satt i sofaen. This is not a school, sa jeg.

 

Senere på dagen, på et annet bibliotek, et der de har en veldig bråkete kaffemaskin, som jeg bestemte meg for å dra ut kontakten av. Til min store overraskelse slo den seg ikke av, og den begynte å pipe.

Jeg gikk, men hadde ei bok i hånda som jeg ikke hadde kvittert ut, så måtte rett tilbake.

På vei inn igjen kan jeg se at bibliotekaren ser rart på meg, så jeg legger fra meg boka på nærmeste bordplate, og går ut igjen.

 

Folk har begynt å si nei til å legge meg til på sosiale medier, hvorfor det?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg